Resume
De vigtigste forhold, som forundersøgelsen skal klarlægge: -Interessentanalyse: Identifikation af projektets interessenter i Indien og Danmark hvem vil være direkte og indirekte samarbejdspartnere, og hvordan kan disse støtte projektets gennemførsel og succes. Interessenternes syn på barrierer og deres forslag til problemløsning. Afdækning af interessenternes forventninger til projektet. -Markedsanalyse: Hvilke behov for forretningsområder/micro enterprises er der, og hvilket kan umiddelbart iværksættes (mulighed for hurtig succes)? -Kvindeliv i Indien. -Hvilke strategiske indsatsområder skal iværksættes? F.eks. om jobtræning skal ske central eller decentralt herunder tage højde for evt. transport/logistik, hvilke ressourcer er der i de nuværende kvindegrupper også set i forhold til at kunne yde frivilligt socialt arbejde, hvem vil kunne være faglige undervisere ved workshops og seminarier, hvilke modeller for lån er udviklet og virker eller skal vi selv udvikle og afprøve et nyt system m.v. -Er målene under punkt B5 realistiske hvor mange kvinder kan projektet realistisk styrke til at tage et ansvar mod fattigdom og undertrykkelse i deres eget land, og opnå at leve uden støtte og stå op for deres rettigheder.